29/8/12

Battle Group Modern Rules


Τουρνουά Modern Warfare

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΝ

8 Σεπτεμβρίου- 6 Οκτωβρίου 2012








Διαιτητές τουρνουά

1) Γιάννης Φασούλας,                         e-mail: fasoulasj@yahoo.gr
2) Βαγγέλης Μηλιαράκης,                  e-mail: vmiliarakis@yahoo.com


Six Day War 1967

Το τουρνουά αναπαριστά μάχες του αραβοϊσραηλινού πολέμου του 1967 με εμπλεκόμενες δυνάμεις σχεδόν του σύνολου των χωρών της Μέσης Ανατολής.
Τα σενάρια αφορούν στο σύνολο των ιστορικών θέρετρων που έλαβαν χώρα οι μάχες του πολέμου αυτού. Έτσι θα έχουμε μάχες στη χερσόνησο του Σινά, στα υψίπεδα του Γκολάν και στην Δυτική Όχθη του Ιορδάνη.
Το τουρνουά αποτελείται από 3 μάχες και θα πραγματοποιούνται μία μάχη κάθε δεύτερο Σάββατο με προβλεπόμενη λήξη το Σάββατο 6 Οκτωβρίου.

Έπαθλα

Στους δύο παίκτες που θα σημειώσουν τους περισσότερους πόντους νίκης θα απονεμηθεί από ένα ντοκυμαντέρ με τίτλο: ΜΕΣΗ ΑΝΑΤΟΛΗ -  Η ΓΗ ΤΟΥ ΑΙΜΑΤΟΣ.

ΔυνάμειςΛίστες

Blue Forces: Israel
Red Forces: Syria, Egypt, Jordan, Morocco, Iraq (μόνο την armoured brigade)

Οι μάχες θα γίνονται με την μια πλευρά να είναι πάντοτε το Ισραήλ και ο αντίπαλος του θα προκύπτει από τις Red Forces. Κάθε παίκτης υποχρεωτικά επιλέγει μια small Blue λίστα και μια small Red λίστα.
Τις λίστες θα τις αποστείλετε για έλεγχο στον Γιάννη Φασούλα μέσω e-mail στο fasoulasj@yahoo.gr

Χάρτες

Κάθε θέρετρο έχει 3 διαφορετικούς χάρτες. Τα θέρετρα είναι τα εξής:
Σινά (Egypt), Γκολάν (Syria, Morocco, Iraq) και Δυτική Όχθη Ιορδάνη (Jordan). Στην παρένθεση βρίσκονται το ποιοί στρατοί εμφανίζονται στο συγκεκριμένο θέρετρο, με το Ισραήλ φυσικά σε όλα τα παραπάνω. Το θέρετρο υποχρεωτικά επιλέγεται ανάλογα με τον αντίπαλο του Ισραήλ.
Η μάχες θα είναι τύπου encounter γι’ αυτό καλό θα ήταν να έχετε ισσοροπημένες λίστες. 

Είναι προφανές, ότι κάποιες φορές οι παίκτες θα κληθούν να παίξουν με την πλευρά που δεν είναι η αγαπημένη τους. Το τουρνουά όμως στοχεύει στην απόκτηση εμπειρίας και στην εκμάθηση των κανόνων και όχι τόσο στην ανάδειξη ενός νικητή. Παίζοντας την ίδια περίοδο διάφοροι παίκτες τους ίδιους στρατούς, θα βοηθήσουμε ο ένας τον άλλον βγάζοντας συμπεράσματα όχι μόνο για τους κανόνες αλλά πια και για θέματα τακτικής και διαμόρφωσης καλής - ισσοροπημένης λίστας.

Πρίν από το Τουρνουά


Πρίν την έναρξη του τουρνουά χρειάζεται να κάνετε τα εξής,
1.      Φτιάξτε μία λίστα Ισραηλινών και μια λίστα Αράβων
2.      Οι λίστες σας θα πρέπει να συμπληρωθούν με το Pointer της τελευταίας έκδοσης του Asia & N.Africa Pointer 1967.
3.      Στείλτε τις λίστες σας σε έναν από τους δύο διαιτητές μέσω e-mail για έλεγχο.
Τα αρχεία με τις λίστες, τα Datasheets, τα Pointers και οι κανόνες του BGMR είναι άμεσα διαθέσιμα και μπορείτε να τα βρείτε και να τα κατεβάσετε δωρεάν από:

Πρίν από το παιχνίδι


1.      Ενημερωθείτε για τις λεπτομέρειες των χαρτών από τους διαιτητές.
2.      Επιλέξτε με ποιά λίστα θα παίξετε τη συγκεκριμένη μάχη. Οι δύο αντίπαλοι παίκτες αφού κληρωθούν να παίξουν μεταξύ τους, δηλώνουν με ποιά από τις δύο πλευρές (Άραβες ή Ισραηλινοί) θα ήθελαν να παίξουν. Αν οι αντίπαλοι επιθυμούν ευθύς εξ’ αρχής να παίξουν με τις ιστορικά αντιμαχόμενες δυνάμεις δηλαδή μια πλευρά Άραβες και η άλλη Ισραηλινοί τότε οι δύο παίκτες ρίχνουν 1 δεκάεδρο ζάρι και ο νικητής δηλώνει με ποιόν από τους 3 χάρτες στο θέρετρο που υποδυκνείει η εθνικότητα του αραβικού στρατού θα ήθελε να παιχτεί το παιχνίδι. Αν και οι δυο παίκτες επιθυμούν την ίδια πλευρά (και οι δύο Ισραήλ ή και οι δύο Άραβες) τότε οι δύο αντίπαλοι ρίχνουν από 1 δεκάεδρο ζάρι και αυτός που θα κερδίσει θα έχει δικαίωμα να επιλέξει με ποιά πλευρά θα παίξει. Ο «ηττημένος» της διαδικασίας υποχρεωτικά θα πάρει την αντίπαλη πλευρά αλλά θα έχει δικαίωμα να επιλέξει το χάρτη με τον οποίο θα γίνει η μάχη στο προβλεπόμενο θέρετρο ανάλογα με την εθνικότητα της αραβικής δύναμης.
3.       Ο «ηττημένος» της παραπάνω διαδικασίας επιλέγει με ποιόν από τους 3 χάρτες από το προβλεπόμενο θέρετρο θέλει να παιχτεί το παιχνίδι.διαδικασίας.
4.      Επιλέξτε πλευρές: ο κάθε παίκτης ρίχνει από ένα δεκάεδρο ζάρι και προσθέτει στο αποτέλεσμα τυχόν initiative bonus της λίστας του . Ο νικητής επιλέγει αν θα παίξει πρώτος ή αν θα διαλέξει πλευρά τραπεζιού.
5.      Επιλέξτε ποιά μεριά του τραπεζιού θα είναι ο Βορράς.
6.      Κάθε παίκτης τοποθετεί ένα objective στον δικό του μισό και ένα στο μισό του αντιπάλου. (βλέπε objectives παρακάτω)
7.      Γράψτε τις διαταγές για τις μονάδες σας.
8.      Ξεκινά ο πρώτος γύρος.

Objectives

Kάθε παίκτης πρέπει να ρίξει ένα δεκάεδρο ζάρι και να προσθέσει τυχόν initiative bonus της λίστας του. O νικητής αποφασίζει ποιός θα τοποθετήσει πρώτος ένα objective.
1)                  Δεν μπορεί να τοποθετηθεί objective εντός των 25cm από τις ουδέτερες πλευρές του τραπεζιού.
2)                  Δεν μπορεί να τοποθετηθεί objective εντός των 30cm από τις φίλιες πλευρές του τραπεζιού.
3)                  Τουλάχιστον 1 objective πρέπει να τοποθετηθεί στο αντίπαλο μισό του τραπεζιού.
4)                  Κάθε objective πρέπει να απέχει τουλάχιστον 20cm από κάποιο άλλο.
5)                  Τα objectives πρέπει να τοποθετoύνται υποχρεωτικά σε ένα από τα ακόλουθα σημεία:
a)                  Σταυροδρόμι.
b)                  Γέφυρα.
c)                  Κτήριο.
d)                 Στο ψηλότερο contour ενός λόφου στην πλευρά προς:
                                                                          i.      Την εχθρική base line αν δεν υπάρχει focus
                                                                        ii.      The focus if there is a focus
e)                  Στα όρια ενός δάσους στην πλευρά προς:
                                                                          i.      Την εχθρική base line αν δεν υπάρχει focus
                                                                        ii.      The focus if there is a focus
f)                   Κάθε σημειωμένο σημείο στο χάρτη σαν WP.
6)                  Κάθε παίκτης μπορεί να χρίσει ένα σημείο εντός ενός BUA σαν objective. Με κέντρο το mark υπάρχει μια διάμετρος 10cm για την κατοχή του. Αν το BUA έχει μέγεθος μεγαλύτερο από αυτή τη διάμετρο δεν απαιτείται η κατάκτηση ολόκληρου του BUA για να θεωρηθεί το objective κατεχόμενο.

Αεροπορία

Τα Under Command Aircraft (AH, OB, OH, TH, TH(H) και TR) είναι διαθέσιμα από την αρχή του παιχνιδιού και προσμετρούν σαν on table units.
Κάθε air support level που αγοράστηκε είναι διαθέσιμο από την αρχή του παιχνιδιού αλλά δεν μπορεί να γίνει κλήση αεροπορικής υποστήριξης εάν προηγουμένως δεν υπάρχει τουλάχιστον ενός ALO στο τραπέζι.

Τέλος Παιχνιδιού


Το παιχνίδι τελειώνει μόλις συμβεί κάτι από τα παρακάτω:
1.      Παίχτηκε ο δωδέκατος (12) γύρος και από τους δύο παίκτες ή
2.      Όλες οι δυνάμεις κάποιας πλευράς καταστράφηκαν ή υποχώρησαν ή
3.      Όταν και οι δύο παίκτες συμφωνήσουν ότι δεν επιθυμούν να συνεχίσουν άλλο το παιχνίδι.

Υπολογισμός πόντων νίκης


1)      Καθορίστε ποιός ελέγχει το κάθε objective.
2)      Υπολογίστε το σύνολο των πόντων από τα objective που κατέχει ο κάθε παίκτης.
3)      Υπολογίστε πόσους πόντους kills έχει κερδίσει η κάθε πλευρά.
a)      Κατεστραμένα οχήματα μετρούν σαν kills.
b)      Στοιχεία σε υποχώρηση ή φυγη μετρουν σαν kills.
c)      Aborted Aircrafts μετρούν σαν half kills.
4)      Υπολογίστε το σύνολο των  kills.
5)      Προσθέστε τα objective και kills για να βγεί το τελικό αποτέλεσμα.


Η ανάρτηση αυτή θα αφαιρεθεί μετά το τέλος του τουρνουά







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου