29/8/12

Battle Group Modern Rules - Air Support

 

Βασικοί κανόνες κλήσης Αεροπορικής Υποστήριξης και Βομβαρδισμού στο BGMR.

 

Αφορά σε Requested Elements.








Στο άρθρο χρησιμοποίησα τις ορολογίες του παιχνιδιού στα αγγλικά, προσπαθώντας να μην μπερδέψω τους αναγνώστες-παίκτες με τυχόν μετάφραση των όρων.


Βασικές προϋποθέσεις για να εμφανιστεί ένα Requested Aerial Element είναι δύο:
1.      Επιλογή τουλάχιστον 1 Air Support Level στην λίστα
2.      Επιλογή τουλάχιστον 1 ALO (Air Liaison Officer) στην λίστα


Εάν οι παραπάνω προϋποθέσεις ισχύουν ταυτόχρονα, τότε έχει δικαίωμα ο παίκτης με τις διαδικασίες που θα αναλύσω στη συνέχεια, να επιχειρήσει να καλέσει αεροπορική υποστήριξη.


Σημείωση: Η επιλογή Air Support Level ανεξαρτήτως επιπέδου, χωρίς την ταυτόχρονη επιλογή τουλάχιστον ενός ALO λειτουργεί μόνο αποτρεπτικά για την αντίπαλη αεροπορία και ποτέ επιθετικά.
Αν ο ALO χαθεί και περάσουν 3 γύροι, τότε την δουλειά του μπορεί να την κάνει ένας AΟO ως untrained emergency ALO.

Διαδικασία

Πρώτα απ’ όλα θα πρέπει ο ALO να έχει κάνει visual spot ή locate έναν στόχο στη φάση 1.3. Για το visual spotting οι διαδικασίες είναι λίγο πολύ γνωστές. Το locate (στην περίοδο που συζητάμε εδώ) γίνεται μόνο μέσω AR (Analogue Radio) και έχει ως εξής: ένα company έχει κάνει visual spotted ένα εχθρικό element. O CHQ του company με την διαδικασία transmission security ενημερώνει τον BHQ του για την ύπαρξη εχθρών σε ένα σημείο. Αυτός με την σειρά του μπορεί να μεταφέρει την πληροφορία με νέο transmission security στον ALO του και αυτός δικαιούται πλέον να επιχειρήσει να ζητήσει αεροπορική υποστήριξη.

Ο ALO χρειάζεται να κάνει ένα ακόμα secure transmission με την διαδικασία transmission security για να ζητήσει αεροσκάφος για την προσβολή του στόχου. Αν η επικοινωνία είναι επιτυχής, τότε πάει στον πίνακα O.7.2.1 – Aircraft Request Table και βρίσκει το βασικό αριθμό που χρειάζεται σε ένα δεκάεδρο ζάρι για να υπάρξει διαθεσιμότητα για αεροσκάφος. Προσθαφαιρεί τους παράγοντες και ανάλογα με το Air Support Level των δύο αντιπάλων, βλέπουμε αν σε αυτόν τον γύρο υπάρχει ή όχι διαθεσιμότητα για αεροσκάφος.
Αν περάσει το τεστ, στη συνέχεια ρίχνει ένα 100εδρο ζάρι και κοιτά στο Aircraft Support List τον τύπο του αεροσκάφους που είναι διαθέσιμο για να εμφανιστεί στο τραπέζι.

Ο ALO αμέσως μετά, βάζει ένα AIM Point έως και 2 cm εγγύτερα από το στόχο. Πρέπει να θυμάστε ότι, το AIM Point αποτελεί όχι το κέντρο του πατρόν αλλά το κέντρο της μιας μεγάλης πλευράς του και το πατρόν θα αναπτυχθεί από εκεί και μπροστά από το ρύγχος του αεροσκάφους όταν πρόκειται για βομβαρδισμό.  


Το αεροσκάφος μπαίνει μεν στο ύψος που εμείς επιλέγουμε αλλά ΟΧΙ από όποιο σημείο του τραπεζιού θέλουμε. Αφού ορίσουμε το ύψος που θα πετάξει το αεροσκάφος και εάν ο αντίπαλός μας έχει πάρει έστω και 1 Air Support Level τότε θα πραγματοποιήσει ένα Height Risk Roll για να δούμε αν το αεροσκάφος καταφέρει να περάσει τη γενικότερη ΑΑ άμυνα που προσφέρει το Air Support Level. Αν τα καταφέρει να φτάσει σώο το αεροσκάφος, τότε πρέπει να οριστεί από που θα μπει στο τραπέζι. Στο Artillery CEP Table ρίχνουμε ένα δεκάεδρο και βλέπουμε (με βάση πάντα την φίλια γραμμή ανάπτυξης)  με ποιά διεύθυνση θα μπει το αεροσκάφος. Αν η διεύθυνση είναι διαγώνια (δηλαδή 3, 5, 8 ή 10) τότε ο παίκτης μπορεί να επιλέξει σε ποιά απο τις δύο πλευρές του τραπεζιού και όποιο σημείο θέλει απ’όλο το εύρος της συγκεκριμένης πλευράς να μπει το αεροσκάφος και να πετάξει σε όποια γωνία θέλει προς το ΑΙΜ Point. Τοποθετούμε το αεροσκάφος στο σημείο έτσι ώστε το ρύγχος του να είναι ευθυγραμμισμένο με το ΑΙΜ Point.
Στη συνέχεια ο παίκτης δηλώνει τον τρόπο που θα βομβαρδίσει σύμφωνα με το O.4.10- Extending and Increasing Effectiveness of Aerial Fire Zones.

Στη φάση 2.1 τοποθετούμε το αεροσκάφος σε ευθεία γραμμή από το σημείο εισόδου στο ΑΙΜ Point με την προυπόθεση ότι ο πιλότος μπορεί να δει το ΑΙΜ Point (βλέπε F.2.4.1 – Maximum Observation Table).

Στη φάση 2.7 γίνεται ο βομβαρδισμός. Το fire zone (template) ξεκινάει από το ΑΙΜ Point και εκτείνεται μπροστά και παράλληλα από το ρύγχος του αεροσκάφους. Τεστάρουμε στο O.4.9. Testing Aerial Fire Zone Accuracy για να δούμε αν οι βόμβες είναι εντός ή εκτός στόχου.  Κάθε στοιχείο που θα βρεθεί κάτω από το template ρίχνει ζάρι για να δει τα αποτελέσματα του βομβαρδισμού χρησιμοποιώντας το area fire number για τις βόμβες.

Στη φάση 2.9 κινούμε το αεροσκάφος σε ευθεία γραμμή και σύμφωνα με την πορεία του εκτός τραπεζιού...


 Ελπίζω να διευκρίνησα κάποια πράγματα για την διαδικασία που ορίζουν οι κανόνες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου